tisdag 29 november 2011

Freddy träningskläder på nätet!!!

Träningskläder är ju såååå roligt & jätteviktigt för vissa medans det inte spelar så stor roll för andra.
Personligen tycker jag att jag kan känna mig extra motiverad till träning med fräcka träningskläder. Att t.ex ha Freddys underbara camouflage kläder på ett Body Combat pass får mig att plocka fram "fightern" i mig lite extra :-) 

Jag har ju turen att vara sponsrad av Freddy träningskläder. Det Italienska märket som funnits ett bra tag men som just nu ökar mer & mer. Det som är så roligt med Freddy kläderna är att det finns kläder till alla tillfällen....Klädesplagg som passar lika bra på gymet som hemma eller på jobbet. Det Slounge Way...kolla här http://www.facebook.com/FreddyTheSloungeWay?ref=ts

Som sponsrad av detta härliga klädesmärke så är det såklart extra kul att öppna senaste numret av Fitness Magazine & se dels inslaget om Elaine & Milla ( grymma instruktörer by the way) fullt utrustade med snygga Freddykläder som finns i min garderob med :-) men sen även Bodystores annons om att de nu säljer Freddykläder på nätet!!! ( det gör  även Gymgrossisten & snart säkert fler....)

Det är lite roligt för när jag opererade min tand förra veckan så köpte jag en bunte med olika träningstidningar för att läsa & utvärdera men missade just Fitness Magazine som jag tidigare läst i så många år, men "Freddy Malin" var snabb på att påminna mig & det var ju riktigt kul att se
 :-)

Måste även nämna i detta tidnings sammanhang att jag blev väldig glad över att hitta en ny träningstidning för män, Kom i form Man- träning & hälsa. En mycket bra tidning för killar, lite dyr men väldigt bra innehåll med bra bilder på övningar mm. Jag tyckte den var perfekt att använda till min tonåring som börjat gymträna men såklart inte vill träna med mamma men ändå vill ha hennes hjälp & kunskap...... Bilderna är tydliga & bra med bra tekniktankar. I en familj med 4 killar & jag den enda tjejen så var det ett självklart köp samt att jag kan läsa den såklart :-)

Så ut på nätet & handla julklappar på Bodystore.com eller Gymgrossisten.com!!!
Det stavas F R E D D Y!!
Å det julklappstipset var helt gratis ......haha!!
Ni hittar Fitness Festivalen i Göteborg, jag kommer tyvärr inte kunna vara med i år då min lilla mamma fyller 60 år men är du där så kika in i Freddyshopen & fynda lite & hälsa från mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar