fredag 6 april 2012

Påsklovs morgon....

Sitter här med Noah & har en skön förmiddag.
Vi tog lite sovmorgon så här första dagen på påsklovet.....själv ska jag dock jobba hela helgen men jag börjar inte förrän 13.15 idag. Så vi började med en promenad med hunden sen filmfrukost. Härlig frukost med keso, hallon, linfrö, nötter, en halv grapefrukt & kaffe. Mmmmm...Härligt med den där kombinationen av nyttigt & gott :-)
Finns väl lite att tillägga om Noahs macka med marmelad.....men han åt ju en grapefrukt....haha...En liten tunnis som man får vara glad om han äter något alls....hm..

Nu ska jag återgå till filmen Rio som är urcharmig, värd att titta på  :-)

Ha en skön långfredag där ute & varför inte bara ta & passa på att njuta av ledighet & det gråa vädret & bara vara & mysa med nära & kära. Man måste inte alltid göra en massa, vi & framför allt våra barn mår bra av att vi bara är ibland också, att inte hela tiden matas av saker att göra. Dagens lilla tips blir alltså: Våga ta det lugnt!
Jag är kass på det, men blivit bättre & är medveten om det så jag "tränar" på det & idag går det riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar