tisdag 6 december 2011

Får se vad onsdagen bjuder på...verkar kunna bli lite Erik Saade m.fl...eventuellt jobb på gång :-)

Vilken dag!!! Upp klockan 05 för promenad med hunden, jag ville ju också vara med & se när Cocos skulle få uppleva snö för första gången :-) Det roligaste var nog när hon hade sprungit med nosen i snön så länge att hon inte såg vart vi gick & när vi ropade sprang hon fram & tillbaka innan hon lokaliserade oss ....haha...



Sen blev det nästa grej...jag skulle ju säga upp mig från mitt underbara jobb som skolsköterska i Göteborg....blandade känslor men med erbjudande jag inte kunde säga nej till så var det nu dax att släppa Göteborg....
EN fast 100% tjänst som sjuksköterska på BUP boende i Vänersborg med erbjudande om att ta tjänstledigt 25% för att jobba som pt på gymet & instruktör på Älvhögsborg....
Cykla till jobbet på 7 min istället för 50 min tåg....samt 100% inkomst istället för ca 50% (sammanlagt m träningen innan)...Sagt & gjort!
Kändes skönt efteråt men lite tungt med så klart.

MEN nu blickar vi framåt!!
Har ikväll lyssnat på "min" Sh´bam låt som jag ska lära in till lördag när en av mina bästste vänner Anja & jag ska gå utbildningen i Göteborg. Låt nummer 2 it is :-) Ska bli riktigt kul :-)
Ska berätta mer om Sh´bam vid annat tillfälle.

Nu behöver jag krypa ner & sova för imorgon eftermiddag blir det eventuellt ett nytt uppdrag....något jag aldrig gjort....lite nervöst..
Fick frågan att vara någon form av värdinna imorgon kväll på Älvhögsborg då det ska vara någon stor familjefest med bl.a artister som Erik Saade, Lotta Engberg, Timotej & Lotta Engberg....
Klarar jag det....?
Å vad i allsin dar ska jag ha på mig & vad ska jag göra....?
Mer info får jag först imorgon då allt blivit väldigt snabbt bestämt...
Men men....allt nytt är spännande & lärorikt :-)

Nu säger jag hej till min kudde & god natt världen!

Må bra känslan är stark just nu....

Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar