söndag 18 december 2011

Utförsäljning av Freddy kläder!!

Söndag kväll, 6 dagar före julafton & snön ligger vit ute & änltligen har jag börjat få lite julkänsla vilket i sig gör att att jag ganska snabbt insåg idag att jag har lite julklappar kvar att köpa....haha....har liksom inte haft rätta känslan innan & fattat att det är så snart.....
Idag tog vi hunden på en långpromenad över stock & sten....vi vek av stigen & gick rakt ut i skogen, uppför kullar (fick klättra & krypa ibland...). Vi var ute i ca 1½ timme & jag var genomsvett när jag kom hem. Härlig variation på träning, fast man inte ens tänkte just du att man tränade men jag kan säga att redan nu börjar det kännas i rumpan...... Ut & njut!!

Igår hade jag mitt 3:e Body Combat pass den här veckan. Det är så kul & det blir sån grym energi i salen!!
Under ett combat pass bränner du genomsnittligen 737 kalorier....det är en del & tiden går så fort & känslan är grymt skön samtidigt. Vi har alla den där fightern boende inom oss & jag tror att alla kan plocka fram den & skulle må bra av att göra det. Att du sen bränner en massa kalorier samtidigt är ju en positiv "biverkning"  :-)

Men....åter till julklappar & jul!! Du kanske precis som jag har endel julklappar kvar att köpa, då kan jag tipsa dig om att det imorgon är dax för utförsäljning av Freddykläder!
Ett tillfälle att handla snygga julklappar till alla du känner inklusive dig själv :-)
Dam-, herr- & barnkläder samt skor till mycket bra priser!
Dessutom kommer det även vara utförsäljning av b.la märket Nolita & Rare Morris.

Ta med dig dina vänner & kom till Uggledalsvägen 43 i Billdal mellan Göteborg & Kungsbacka, från kl. 17.00.

Ses där!!!

Tänd ett ljus & njut av julkänslan, snön & 4:e advent 2011!
Känn dig inte stressad, julklapparna löser du ju i Billdal imorgon ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar