tisdag 10 januari 2012

Dag 1, kaffeabstinens

Då har jag tagit mig igenom dag 1 av min detox... Inte så jobbigt ändå förrän vid 16 tiden i eftermiddags då huvudvärken satte in.... Just det... Väntade bara på det, inget kaffe dricker jag ju...
Men jag vet också hur skönt det var sist, efter de tre dagarna.... Kände mig super pigg & det räckte m en kopp kaffe någon dag ibland bara för det va gott :-)

Körde Sh'bam release på Motionspalatset ikväll med. Så himla roligt!! Vilken energi & glädje!! Sen minglade vi lite efteråt m pommac & diverse frukter jag införskaffat.
....inte jag då,.. Jag drack vatten :-)
Men det märks att kroppen inte orkar mer så jag med mina sena vanor är helt redo för sängen. Är super trött.

Så god natt tisdag!
Välkommen dag 2 ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar