tisdag 31 januari 2012

Fitnessfighten.....varför då??

Överlevde helgens jobb & 3 Zumba pass på lördagen. Tur man verkligen gillar sitt jobb sådana här helger.

Sen blev det tyvärr ingen filmning av Sh'bamen på söndagen p.g.a liten miss men kanske lika bra det....
Ska filma combaten idag men mest för att kolla min teknik i första hand. Så nu blir det mycket filmande....

Sen startar ju Fitnessfighten idag. Ojoj som kära Malin har lurat med mig på...haha...
Skämt å sido så gör jag det faktiskt främst i syfte för att känna vad jag "utsätter" mina kunder för när jag lägger kost & träningsschema. Att följa det någon annan säger. Klart jag hade kunnat följa ngt i en tidning eller vad som, men pressen är inte den samma & lätt släppa på det.
Jag har nu fått lägga in bilder, vikt & mått på min sida på world of shape & efter det fått kost & träningsprogram.

Det svåraste för mig kommer vara att få in träningen med redan full träningsvecka & tre jobb, men jag tror det ska gå med. Är ju ganska mycket tävlingsmänniska även om jag långt ifrån tror jag kommer vara i närheten av att vinna detta....haha... Men en kul grej!

Redan nu vid frukost kom den känslan som ger den klassiska kommentaren....ska jag kunna äta allt det där :-) ...det gick men var precis.

2 äggvitor
Gurka, tomat, paprika
3 dl lättyoghurt
50 g müsli
Kaffe

Så mätt & glad drar jag nu till tåget & Göteborg för jobb.

På återseende! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar