måndag 9 januari 2012

Fredagens Sh´bam & lite på gång.....

Oj vad helgen gått fort!!
Har inte hunnit skriva om fredagens dunder Sh´bam release på Älvhögsborg....drog direkt till släkten i Växjö efter passet :-)

En timme innan det skulle "smälla" var Ingrid & jag på plats för att kolla scen, ljud & ljus....check...
140 bokade fick vi veta. Hur kul som helst, laddade upp till tänderna kan man väl minst sagt säga.

Ca 30 min innan passets start kom Fredrik Sjöberg. Lite "shitshatt" med honom innan & sen var det dax.
Vilket drag, vilket ös & vilken energi!! Både från Fredrik & alla deltagarna.
Det sjöng & dansades för fullt & jag var knappast ensam om att gå därifrån med känslan av Sh´bams motto...."Come as you are, leave as a star"!!!

Gillar du att dansa tycker jag du ska prova det, gillar du att dansa men har svårt med koordination....ja då ska du prova det. Det är enkelt kul & även om man kan dansa så blir det roligt för du kan ge ännu mer & leva ut med musiken.

Idag är det måndag & på många anläggningar startar nu vårschemat, så även här så jag körde terminens första Zumba på Motionspalatset. Härlig start med gott drag!
Imorgon, tisdag kör jag Release med Sh´bamen på Motionspalatset, ska bli dunder kul!!
Passet är redan fullbokat & det var idag 10 reserver uppsatta så det blir nog bra drag!! Längtar!!

Sen gör jag ju nu som så många andra i år faktiskt...Jag tar nu i början på året & skräper till mig lite....när det gäller egen träning & mat. Jag har ju ett mål ........taditada.... ;-)
Detta inleder jag med att rensa kroppen på slagg mm i 3 dagar nu, med början imorgon. Endast flytande föda. Jag går efter Fit Lines cellenergikoncept, så jag kör deras 3 matshaker/dag dricker mycket & tar minst 3 gånger extra av deras mineraler för att göra min försurade kropp mer basisk & öppna upp fettcellerna så att det blir lättare att jobba med kosten sen, kroppen blir helt enkelt mer mottaglig när tarmar mm fått rensas på "gammalt bös" som ligger & stoppar upp möjligheter till en bra viktnedgång.
Sen kom jag för egen del satsa på mer tid för gymträning för egen del men inte förrän efter dessa 3 dagar är över. Kondition får jag med alla hundpromenader & pass (löpning tillkommer sen).
Återkommer med mer detaljer i upplägg & hur det går.....
Rekommendationen kanske är att inte försöka umgås med mig de närmaste dagarna då man kan bli något grinig vid utrensning... ;-)

Nu är det sängen som ropar!
Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar