onsdag 1 februari 2012

Fantastisk lunch!!!

Efter ett försenat tåg även denna dag så kom jag fram & då var det redan dax för mellanmål, lite keso & ett äpple.

Å nu har jag precis ätit en mycket god lunch! Jag gick ner till Pita vid vasaplatsen & köpte en hälsotallrik som jag modifierade lite efter vad som stod i kostplanen. Det blev quinoa som bas & hälften kyckling, hälften parmaskinka, guaccamole, fetaost, jalapenos, rödlök, tomat & grönsallad & ett knäckebröd som jag hade med mig.
Det var så otroligt gott!! Kan rekommenderas!!!

Nästa mellanmål blir mitt när jag sluta & ska till tåget så jag tar nog det på tåget :-)
Eftersom jag sen kör dubbla pass ikväll, min combat & "det beordrade" träningspasset fr Fitnessfighten, så får jag lägga till 300 kcal extra idag. Så bra :-)
Vill du också testa?
Man köra fighten & tävla eller kick start utom tävlan. Börjar den 1:e i varje månad bara gå in & anmäla dig på www.worldofshape.se

See U!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar