torsdag 16 februari 2012

Moves & Motivation + Freddy = sant

Dag 2 i min hemstad Växjö är nu till enda.
Lägger mig med ett leende ikväll....

Ska först bara berätta kort om gårdagen.
Kom ner till Växjö strax efter lunch & drog då direkt till Moves nya lokaler på Norremark. Det fanns ju liiiite kvar att göra för invigningen då ...hihi.. Men det löste sig fantastiskt. En låda med Freddy kläder fanns på plats, leveread av Goa Malin på morgonen när hon var på väg till Kalmar & Åse. Hon skulle sen komma tillbaka till invigningen på kvällen.
Anja & jag började ganska snabbt kolla genom lådan & hänga upp kläder, nyfikna som vi var.... Vårkläderna kom ju nu i veckan så jag hade ju inte hunnit få mina. Jag säger bara; ååååå!!! Vill ha mer!! Så härliga färger & snygga kläder! Freddy har gjort det igen!!
Jag är så stolt över att vara med i Team Freddy!!!

Medans vi gjorde detta fixades de sista grejerna.
Invigningen med folk som hjälpt till med bygget, några företag, Nöjes Nytt tidningen, Magazinet m.fl var på plats. Vi hade en mindre uppvisning med Zumba, Afro & Sh'bam. Sen var det en underbart rolig showartist från Floby...vad han nu hette...

I morse var jag åter på plats tidigt på Moves för att hjälpa till med det jag kunde & se om Anja skulle orka lunchpasset, då hon är fruktansvärt hes. Vi bestämde dock att jag skulle hoppa in & köra 2 låtar så hon fick ett litet break. Zumba var passet & ett 40 tal människor på lunchen är ju riktigt bra!!!! Jag körde Shake Seniora & Toda. Passet var toppen & deltagarna nöjda & snabbt efter började det ploppa upp på Facebook hur nöjda & imponerade de varit av anläggningen & inspirerade av instruktören :-)

Efter det tog jag mig en sväng till lila farfar. Lite skruttigt men mysigt. Sen bara det tebax till Moves med förberedelser för kvällens pass.
Först hade Jenny Hobro, en av våra fantastiska pump instruktörer, Body Pump.
Sen var det då äntligen min tur!!!
Plats på scen med Sh'bam & 70+ med deltagare. Helt otroligt!!! Vilken känsla med så mycket folk i denna grymma lokal, vilken energi i gruppen.
Ville knappt gå ner från scenen ju...haha!!!

Men jag vet ju att imorgon är det 2pass som gäller för mig, Sh'bam & Body Combat. På combaten är det 60 bokade!! Helt galet!!!!

Att jag sen fick träffa min härliga vän Ida som jag inte träffat på länge gjorde ju knappar inte kvällen sämre....tvärtom<3<3

Å ja, Freddy kommer finns på Moves & Motivation. Så äntligen kan det bästa av 2 världar i ett!!!!0

Lycka är bra vänner!!!!!

Så nu är det sova här hos mamma i mitt gamla flickrum som gäller, med ett porträtt av en liten jag på väggen....haha...

Sov Gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar