onsdag 29 februari 2012

Tillbaka till verkligheten!

Nu har jag varit ledig i en vecka!! Så skönt!!
Släppt det gamla jobbet, avslutat & idag börjar det nya som sjuksköterska inom Barn-& Ungdomspsykiatrin. Jag ska jobba kväll så jag kan ta det lugnt nu på förmiddagen.

Vad har jag då gjort hela veckan? Hör har ju varit heldött, jag har inte bloggat något??? Nä precis har liksom stängt av även det lite i mitt huvud.
Jag har tagit tag i endel oundvikliga saker som att sluta köra mina två fasta pass på Motionspalatset & bara koncentrera mig på Älvhögsborg & Moves i Växjö.
Dels kommer jag jobba en hel del kvällar på nya jobbet & det är ju behövligt & skönt att inte vara uppbokad varje kväll!!
Jag har ju dessutom lite mål inför bröllopet till sommaren så jag behöver även få tid & ork till egen träning & det känns som det kommer nu.
De dagar när jag inte haft pass har jag börjat dagen med långpromenad i skogen med hunden sen kört Body Balance hemma med min " gamla" dvd:er från när jag körde det.
Det har varit toppen bra, behöver verkligen detta för att hålla skadorna borta.

Jag har även njutit till fullo av det underbara vädret! Nu är det äntligen vår!!
Igår var vi ute i Fjällbacka & gick. Satte oss i solen på badholmen, där blåste inget, drack kaffe & bara njöt!!
På vägen blev vi väldigt hungriga så då körde vi in i Hunnebostrand & hittade en öppen liten restaurang, Bella något hette det.....
Kan varmt rekommenderas!
Var även en sväng hos min Goa vän Malin som även är min sponsor med Freddy kläder.....bilen full med kläder till hela familjen... Behöver jag säga mer.....gaaaaahhh vad jag vill ta på mig allt & träna!
Återkommer med bilder mm på det snart!
See U!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar