lördag 3 mars 2012

Body Combat 51

Ja då var det dax idag att bege sig ner till Göteborg för Body Combat kvartalsutbildning. För er som inte vet så får vi som Les Mills instruktören åka på lite utbildning i samband med att vi får prova på de nya passen. Vi måste vara med på vissa av dem. Vi får ibland lite teoretisk utbildning & ibland kan det vara mer praktiska saker vi får testa eller träna på.
Nu var det mycket prat om vikten av att vi som instruerar Body Combat är i bra form så vi själva orkar ha en bra teknik hela passet.....
Å visst är det superviktigt!
Det enda är att passen känns tuffare & tuffare :-) vilket så klart är bra, det blir en rejäl utmaning för kroppen.
En del nya favorit övningar.....

Jag blev till & med sugen idag att själv börja i någon kampsport kanske... Måste nog kika på de möjligheter. Egen träning & utveckling!!! Göra något nytt :-) .......helt nytt!
Vi får väl se ;-)

Igår körde jag premiär Zumba i mina nya Freddykläder <3
Så mycket fint, svårt välja vad man ska ha på sig..... Härligt ilands problem.
Det blev kläderna här nedan tillslut & mina nya snygga silver skor!

Nu blir det grillpremiär ikväll & kolla hur det går för Växjö Lakers i hockeyn. Vore ju grymt kul om vi kom med till slutspel ;-)
Imorgon startar jag dagen med Sh'bam på Älvhögsborg sen drar vi till kusten igen för planering.....tidi tida....

Ha en skön lördag!!!

Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar