onsdag 21 mars 2012

Så fötterna blöder....

Aj aj... Det lät så där eller hur...?
Sitter just nu & tar det lugnt efter pass nummer 2 för dagen & inväntar nr 3 & upptäcker att skon är alldeles blodig... Mina snygga silver skor!!!!
Hm....
Varför??
Jo inte s farligt som det kanske låter... Smällde i foten i ngt vasst hemma & trodde faktiskt inte det var så farligt men nu gör det rätt ont & blodet rinner.... Jaja... Förutom att jag vill gråta för mina skor om det inte går att få dom blodfria igen....så gör det inte så mycket för jag har haft en sån där fantastisk dag som man drabbas av ibland där hela tillvaron känns lyxig & lyckan är fullkomlig!

I morse hade jag ett härligt body combat pass med en klass 5-6: or & dom var imponerande duktiga. Åkte sen hem till min nyvaknade sambo(skulle jobba kväll), köpte nybakat bröd på vägen hem sen åt vi frukost på altanen i solen....bara det!!!
Men inte nog med det... Sen bestämde vi oss hastigt & lustigt för att basta, tände i bastun som blir varm på en kvart, under tiden tog vi en kaffe i solen i endast handduk...i mars månad!!! Så galet skönt & härligt!! En promenad i solen sen & lyckan i kroppen var total.
Nu inväntar jag att få köra mitt body combat pass för att sen åka hem & promenera med sonen till Svante & Vattenpalatset för lite relax, bastu & små snack <3

Det finns skit dagar ( inte varit så många det sista men de finns...) å så finns det bra dagar, toppen dagar å så dom här som dyker upp ibland som bara känns för bra för att vara sanna!
Känner mig bara så fantastiskt lyckligt lottad!

Massa energi kramar från en sprudlande Sanna ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar